REGULAMIN REZERWACJI ONLINE
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I. Proces Rezerwacji Online.
Rezerwacja „Domków Zdrojowych” poprzez System rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób:
1. Klient otrzymuje możliwość zapoznania się z ofertą wynajmu „Domków Zdrojowych”, które są przedstawione w panelu rezerwacyjnym.
2. Po zapoznaniu się z ofertą, Klient może wybrać dostępny termin wynajmu oraz opcję dodatkową, tj. śniadanie.
3. Po zatwierdzeniu wyboru wolnego terminu wynajmu, Klient przechodzi do kolejnego kroku - formularza, w którym wypełnia swoje dane osobowe oraz ilość osób mu towarzyszących ( w tym wiek dzieci ).
4. Po wpisaniu danych i zatwierdzeniu wyboru, Klient może dokonać wpłaty Zadatku na jeden z wybranych sposobów:
a. kartą kredytową (Visa, Mastercard, Eurocard, JCB, Diners Club, Polcard)
b. elektronicznym przelewem bankowym, Przelew24)
c. standardowym przelewem bankowym
Przy wybraniu jednej z dwóch pierwszych opcji płatności ( a. lub b. ), Klient zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę Zadatku poprzez system obsługi płatności Przelewy24. Autoryzacja danych następuje przez połączenie się z systemem Przelewy24 za pomocą szyfrowanego 128 bitowego protokołu. Po przyjęciu wpłaty przez system Przelewy24, Klient zostaje automatycznie powiadomiony e-mailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji. E-mail będzie zawierał: dane klienta, nazwę Ośrodka, termin rezerwacji, wybrane dodatkowe opcje, całkowitą cenę za wynajem, wpłacony Zadatek oraz kwotę do dopłaty w Recepcji Ośrodka.
Pozostałą kwotę za wynajem, Klient wpłaca w Recepcji Ośrodka.
W celu dokonania zapłaty pozostałej kwoty za wynajem, Klient przedstawia w Recepcji Ośrodka e-mail potwierdzający Rezerwację, który jest podstawą wpłaty Zadatku.
W przypadku wyboru przez Klienta trzeciej opcji ( c. ), Klient otrzymuje
e-mailem potwierdzenie Rezerwacji Wstępnej, która będzie potwierdzona po wpłacie Zadatku, który można wpłacić standardowym przelewem bankowym. Rezerwacja utrzymana jest jako Wstępna przez 48 h od momentu dokonania rezerwacji i będzie anulowana jeśli w tym czasie nie wpłynie Zadatek. Po wpłacie Zadatku Klient otrzyma e-maila potwierdzającego Rezerwację, który należy przedstawić w Recepcji Ośrodka, w celu pełnego rozliczenia.
II. Rezerwacje Na Zapytanie.
W przypadku braku dostępności „Domków Zdrojowych” online, Klientowi mogą być zaoferowane „Domki Zdrojowe”: Na Zapytanie.
Klient po wypełnieniu formularza, otrzyma emailem potwierdzenie dostępności terminu ( lub jego braku ) oraz informacje o sposobie wpłaty Zadatku. Klient może wpłacić Zadatek kartą kredytową, elektronicznym przelewem bankowym lub standardowym przelewem bankowym. Rezerwacja będzie potwierdzona w momencie wpłaty Zadatku. Po wpłacie Zadatku, Klient otrzyma emaila potwierdzającego Rezerwację, który należy przedstawić w Recepcji Ośrodka celem pełnego rozliczenia.
III. Opłaty oraz Anulacja Rezerwacji.
1. Klient wpłaca wyliczony Zadatek w jeden z trzech dostępnych w systemie sposobów, a pozostałą część dopłaca po przyjeździe do Ośrodka.
2. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
3. Warunki anulacji:
• jeśli umowa zostaje rozwiązana za zgodą obu stron, to zwracają one sobie wzajemne świadczenia, w tym także Zadatek,
• jeśli umowa została wykonana prawidłowo, Zadatek zostaje zaliczony na poczet ceny,
• jeśli umowa nie została wykonana z uwagi na rezygnację strony, która Zadatek dała, Zadatek przepada na rzecz biorącego Zadatek,
• jeśli umowa nie została zrealizowana z przyczyn leżących po stronie biorącej Zadatek, strona dająca Zadatek może od umowy odstąpić i żądać zwrotu Zadatku w podwójnej wysokości.
IV. Ustalenia Końcowe.
1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w Formularzu Rezerwacyjnym. Ośrodek nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie Formularza danych przez Klienta.
2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Przelewy24.
3. Ośrodek oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu, wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.
V. Dane Osobowe.
1. W trakcie dokonywania Rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Ośrodka, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz do celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.
2. Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta jest Ośrodek Sportu i Rekreacji Przemysław Ozimek, ul. Sportowa 6, 57-320 Polanica-Zdrój, NIP: 9141565654.
3. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji usług – w tym operator systemu rezerwacji BedBooking sp.z o.o., ul. Esperantystów 17, 58-100 Świdnica, Polska, NIP: 8842785023.
4. Ośrodek i podmioty przetwarzające dane zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia Usługi Rezerwacji.
5. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Usługi Rezerwacji.
VI. Akceptacja Regulaminu.
Zaznaczenie opcji „Zapoznałem się z Regulaminem” oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.
VII. Tryb składania i rozpatrywania reklamacji.
1.Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2.Wszelkie reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną na adres e-mail: info@domkizdrojowe.pl lub bezpośrednio w Recepcji Ośrodka.
3.Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług, lecz nie później niż 30 dni po zakończeniu pobytu Klienta.
4.Ośrodek rozpatruje reklamacje w terminie do 30 dni liczonych od daty wpłynięcia reklamacji od Klienta.